Ofte stillede spørgsmål

Hvor kan jeg købe jeres produkter?

Vores produkter kan købes online her på hjemmesiden. Vi forventer også at komme ud i supermarkederne i 2021, men indtil videre sælger vi udelukkende fra denne webshop.

 

Hvordan fungerer levering? 

Placér din ordre senest søndag kl. 15 og leveringsfirmaet Xpressen leverer din ordre den efterfølgende torsdag. Aflysning af ordrer skal ske minimum 48 timer før levering. Alle vores produkter leveres på frost i en flamingokasse med tøris. Ved køb for under 500 kr. koster levering 69 kr. Ved køb for 500-900 kr. koster levering 39 kr. Ved køb for over 900 kr. er levering gratis. Du modtager en besked, når Xpressen er på vej med din ordre. 

 

Er jeres måltider økologiske?

Ja, vi anvender udelukkende økologiske ingredienser.

 

Skal produkterne optøes før tilberedning?

Nej, det er ikke nødvendigt.

 

Er jeres emballage miljøvenlig?

Ja. Vi er tilhængere af en cirkulær økonomi, hvor ressourcer genanvendes i bedst mulige omfang. Vores emballage består derfor af 100% genanvendeligt materiale. Som miljøbevidst forbruger skal du naturligvis sortere dit affald korrekt, for at skåne miljøet mest muligt.

 

Hvad gør man, hvis man er single og ikke kan spise en dobbelt portion?

Tilbered det hele og smid resten i køleskab. Så har du frokost næste dag. Vi anbefaler ikke at genfryse retterne.

 

Er det komplette måltider?

Det afhænger af din appetit. Vi har lavet det mest tidskrævende arbejde for dig, så du selv bare skal tilsætte f.eks. ris, pasta, kartofler eller lignende.

 

Hvad nu hvis jeg ikke er hjemme?

Så stiller leveringsfirmaet det foran din lejlighedsdør.

 

Kan jeg få leveret produkterne i min garage hvis jeg ikke er hjemme?

Ja. Bed om det i kommentar-feltet når du laver din bestilling.

 

Leverer I til hele landet?

Vi leverer til hele landet undtagen Bornholm.